Донбаська національна академія будівництва і архітектури
Учасник проекту «Будуємо майбутнє разом»
Опис навчального закладу
Донбаська національна академія будівництва і архітектури заснована 1 січня 1972 року. У той час академія носила назву Макіївський інженерно-будівельний інститут. З 1947 року готує фахівців для будівництва і архітектури, спочатку як факультет Донецького індустріального інституту (нині ДонНТУ), а з 1972 року як самостійний вищий навчальний заклад. У Донецькій і Луганській областях ДонНАБА - єдиний навчальний заклад, в якому готують архітекторів, фахівців в області міського будівництва і господарства, економістів і менеджерів для будівництва, будівельників доріг і аеродромів.
В академії підготовлено більше 40 тисяч інженерів і архітекторів (серед яких понад 500 - іноземні громадяни). За роки існування академія підготувала 40 докторів і 300 кандидатів наук, які професійно працюють в багатьох країнах світу. Сьогодні в академії навчається більше 5100 студентів.
Починаючи з 1997 року, академія плідно працює в напрямку євроінтеграції вітчизняного інженера-будівельника, що зараз є обов'язковою умовою приєднання до Болонського процесу.
Академія працює з більш ніж 50 університетами та підприємствами з 18 країн: Росія, Китай, Литва, Швеція, Великобританія, Німеччина, Чехія, Словаччина, Польща та інші. В академії працює комплекс підрозділів, що діють в системі сертифікації УкрСЕПРО, стандартизації, метрології та паспортизації об'єктів: орган із сертифікації ДонбасСЕПРОстрой; Донбаський діагностичний центр; випробувальний центр будівельних конструкцій і матеріалів. Науково-технічний центр моніторингу та паспортизації наказом МОНУ призначено головним координатором з питань розробки Галузевої програми модернізації (ліквідації) аварійно небезпечних будівель, споруд та інженерних мереж навчальних закладів, організацій, установ, підвідомчих МОНУ. Розробки вчених ДонНАБА мають світове значення і впроваджені в Росії, Греції, Ізраїлі, Чехії, Німеччини, Китаї та інших країнах.
При підготовці фахівців академія приділяє уваги вихованню громадянських якостей майбутнього фахівця.